Zestaw pomysłów i sugestii  

Strona 4 / 5
  RSS

Patryk
(@patryk)
Szacowny
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 111
24/10/2019 1:54 pm  

Przydałaby się jakaś zakładka/wskaźnik który pokazywałby obrót danego dnia/miesiąca/kwartału/roku(dobrze gdyby można było wybrać) dla każdego kanału sprzedaży z osobna. 

Jaki tu spokój...


OdpowiedzCytat
qwerty
(@qwerty)
Wybitny
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 23
24/10/2019 2:44 pm  

Dzień dobry,

Powinna istnieć możliwośc całkowitego usunięcia oferty w celu jej ponownego zaimportowania np z Allegro. Konieczność takiej funkcjonalności wynika z aktywowania ofert, które zostały zaimportowane jakiś czas temu i w między czasie uległa poważnym przeobrażeniom. 

Pozdrawiam


OdpowiedzCytat
Anna
 Anna
(@anna)
Wybitny
Dołączył: 5 miesięcy temu
Posty: 24
24/10/2019 8:26 pm  

@qwerty

absolutnie się zgadzam! Brak możliwości usunięcia oferty jest całkowicie wbrew logice i u nas np. notorycznie pojawiają się aktywne oferty dawno już temu zarchiwizowane bo synchronizacja ja ponownie i ponownie powołuje do życia. Przy bazie 20 tys SKU nie do zapanowania


OdpowiedzCytat
Anna
 Anna
(@anna)
Wybitny
Dołączył: 5 miesięcy temu
Posty: 24
24/10/2019 8:31 pm  

powinna być możliwość wyfiltrowania i wyrzucenia do Excel klientów, u których przynajmniej jeden kontakt ma aktywne konto na B2B oraz osób wraz z mailami, które mają aktywne konto w B2B, jest awaria i chcemy o tym poinformować klientów, albo wprowadziliśmy nową zmianę i chcemy wysłać info do klientów


OdpowiedzCytat
Wojtek
(@wojtek)
ProductOwner xSale Moderator
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 283
25/10/2019 10:51 am  
Wysłany przez: @anna

powinna być możliwość wyfiltrowania i wyrzucenia do Excel klientów, u których przynajmniej jeden kontakt ma aktywne konto na B2B oraz osób wraz z mailami, które mają aktywne konto w B2B, jest awaria i chcemy o tym poinformować klientów, albo wprowadziliśmy nową zmianę i chcemy wysłać info do klientów

Pytanie do wszystkich - czy widzielibyście potrzebę wprowadzenia modułu do wysyłki mailingów w ramach xSale? Czy by była przydatna? Jak bardzo?


OdpowiedzCytat
Bartek
(@bartek)
Aktywny
Dołączył: 11 miesięcy temu
Posty: 13
25/10/2019 1:38 pm  

Moduł byłby bardzo przydatny. Moglibyśmy w prosty sposób informować o promocjach czy awariach. Jeśli powstałby taki moduł, koniczne byłoby również rozwiązanie pozwalające na zebranie zgód na otrzymywanie takich wiadomości


OdpowiedzCytat
Anna
 Anna
(@anna)
Wybitny
Dołączył: 5 miesięcy temu
Posty: 24
25/10/2019 4:30 pm  
Wysłany przez: @bartek

Moduł byłby bardzo przydatny. Moglibyśmy w prosty sposób informować o promocjach czy awariach. Jeśli powstałby taki moduł, koniczne byłoby również rozwiązanie pozwalające na zebranie zgód na otrzymywanie takich wiadomości

popieram zdecydowanie, tylko od razu profilaktycznie - powinien być od razu filtr do tych zgód, aby przypadkiem nie trzeba było się wklikiwać w każdego klienta i osobę


OdpowiedzCytat
Anna
 Anna
(@anna)
Wybitny
Dołączył: 5 miesięcy temu
Posty: 24
25/10/2019 4:37 pm  

Przydała by się opcja powiadomień @ do nas i do klienta, że klient złożył reklamację


OdpowiedzCytat
Przem
(@przem)
Wybitny
Dołączył: 7 miesięcy temu
Posty: 33
30/10/2019 3:14 pm  

@wojtek

Czy możemy liczyć na update, które pomysły z tego wątku są/będą realizowane? 


OdpowiedzCytat
Wojtek
(@wojtek)
ProductOwner xSale Moderator
Dołączył: 1 rok temu
Posty: 283
30/10/2019 3:32 pm  
Wysłany przez: @przem

@wojtek

Czy możemy liczyć na update, które pomysły z tego wątku są/będą realizowane? 

Na to pytanie nie ma odpowiedzi. Dlaczego? Przeczytajcie proszę przygotowany wpis o tym jaką metodyką rozwijamy xSale'a a pomoże to w zrozumieniu naszego sposobu działania. Pomysły wrzucane tu jako sugestie mogą doczekać się realizacji w przyszłym tygodniu a mogą się nie doczekać, gdyż w różnych fazach rozwoju xSale'a może zmienić się podejście do niektórych tematów. Jednak wszystkie Wasze sugestie są dla nas bardzo cenne (dlatego je wrzucajcie) bo wiemy jak widzicie daną funkcję i widzimy jak bardzo jest ona potrzebna, co ma wpływ na bieżące decyzje.

Worek z pomysłami i funkcjami tj. backlog zawiera większość z Waszych uwag. A konkretny plan wykonania ich rozdzielany jest na sprinty i te sprinty są zaplanowane najczęściej na najbliższe kilka tygodni, jednak ich zawartość z wielu względów nie jest i nie będzie publiczna.


OdpowiedzCytat
Anna
 Anna
(@anna)
Wybitny
Dołączył: 5 miesięcy temu
Posty: 24
15/11/2019 2:42 pm  

brakuje klientom na B2B funkcji "ulubione" gdzie mogą dodać produkty do swojej listy ulubionych produktów i z nich szybciej zamawiac


OdpowiedzCytat
Anna
 Anna
(@anna)
Wybitny
Dołączył: 5 miesięcy temu
Posty: 24
15/11/2019 2:43 pm  

bardzo przeszkadza klientom w b2B (admionom) brak widoczności do kogo przypisany jest limit na liście limitów oraz wartości obecnie wykorzystanych limitów


OdpowiedzCytat
Bartek
(@bartek)
Aktywny
Dołączył: 11 miesięcy temu
Posty: 13
19/11/2019 2:25 pm  

B2B

  • Klienci domagają się możliwości pobrania faktur do zamówień złożonych w b2b. Nie ukrywam, że nam również ułatwiłoby to pracę, dlatego proszę o przeanalizowanie pomysłu, o którym już rozmawialiśmy dawno temu 🙂 Jeśli największy problem jest z wygospodarowaniem miejsca na przechowywanie wydruków, można ograniczyć możliwość pobierania np. do kwartału

OdpowiedzCytat
Anna
 Anna
(@anna)
Wybitny
Dołączył: 5 miesięcy temu
Posty: 24
19/11/2019 3:05 pm  
Wysłany przez: @bartek

B2B

  • Klienci domagają się możliwości pobrania faktur do zamówień złożonych w b2b. Nie ukrywam, że nam również ułatwiłoby to pracę, dlatego proszę o przeanalizowanie pomysłu, o którym już rozmawialiśmy dawno temu 🙂 Jeśli największy problem jest z wygospodarowaniem miejsca na przechowywanie wydruków, można ograniczyć możliwość pobierania np. do kwartału

My też jesteśmy za! tylko ważne, aby wydruki można było definiować w oparciu o raporty crystal (tak to się chyba nazywa) tak jak są w ERP, bo to jest kluczowe, aby klient mógł pobrać fakturę z wydrukiem określonym dla niego


OdpowiedzCytat
Bartek
(@bartek)
Aktywny
Dołączył: 11 miesięcy temu
Posty: 13
19/11/2019 3:15 pm  

@anna

Dokładnie, powinna być możliwość zdefiniowania układu wydruku w takiej formie, w jakiej mamy w erp


OdpowiedzCytat
Strona 4 / 5
Share: