Notifications
Clear all

[Przyklejony] Nie działa synchronizacja po aktualizacji ERP'a?  


Wojtek
(@wojtek)
ProductOwner xSale Moderator
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 413
Topic starter  

Jeżeli dokonałeś aktualizacji Optimy lub XLa do nowej wersji, to pamiętaj że musimy zaktualizować WebService (łącznik pomiędzy ERP a xSale), skontaktuj się z Helpdeskiem.
Jest możliwość również wcześniejszego umówienia terminu aktualizacji.


Przemek polubić
Cytat
Łukasz Walter
(@walter)
Aktywny
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 14
 

Wojtek sam mogę to zaktualizować. Nawet Przemek wysłał mi link z filmem jak to zrobić. Problem w tym, że film zaczynacie od "zainstaluj najnowszą wersję Menadżera Instancji" ale nie pokazujecie skąd ją pobrać. Po uruchomieniu samego menadżera nie ma także opcji "pobierz najnowszą wersję".

Próba kliknięcia w przycisk Aktualizacja kończy się błędem "Odmowa dostępu do ścieżki C:\!Futuriti_Programy\....\ADODB.dll"

Jak wejdę do tego pliku to mogę go bez problemu usunąć, skopiować, przenieść więc dostęp jest, nie do końca rozumiem komunikat. Samego menadżera instancji nie mogę uruchomić prawym myszy jako administrator.

Co powinienem zrobić aby zaktualizować ?

--
Pozdrawiam,
Łukasz Walter .... najgorszy wdrożeniowiec Comarch ERP Optima w Polsce


OdpowiedzCytat
Łukasz Walter
(@walter)
Aktywny
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 14
 

Otrzymałem plik od @przemka, ale nadal nie wiem skąd go pobierać w przypadku kolejnej aktualizacji, nadal też nie mogę rozwiązać problemu z komunikatem "Odmowa dostępu do ścieżki C:\!Futuriti_Programy\....\ADODB.dll"

Czy mam to zgłosić na helpdesk ?

--
Pozdrawiam,
Łukasz Walter .... najgorszy wdrożeniowiec Comarch ERP Optima w Polsce


OdpowiedzCytat
Łukasz Walter
(@walter)
Aktywny
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 14
 

Chyba będę najaktywniejszym użytkownikiem tego forum.

Na filmie tym 

https://www.youtube.com/watch?v=rIEt640orvA&t=4s

nie wspominacie o tym, żeby zatrzymać pracę dodatków w Harmonogramie, warto by było oszczędzić serwisantom czasu na przyszłość i wspomnieć o tym chociaż.

Druga sprawa to kiedy opublikujecie Webservice zgodny z Optimą 2018.8 no i skąd będzie można go pobrać

--
Pozdrawiam,
Łukasz Walter .... najgorszy wdrożeniowiec Comarch ERP Optima w Polsce


OdpowiedzCytat
Wojtek
(@wojtek)
ProductOwner xSale Moderator
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 413
Topic starter  

Łukasz, dzięki za uwagi! Przekazałem je do gości, którzy robili filmik i zaktualizujemy je o brakujące informacje i wskazówki.

WS pod 2018.8 już jest gotowy, przetestowany i właśnie jest aktualizowany u klientów.

Dodatkowo mogę się pochwalić, że pracujemy obecnie nad automatyczną aktualizacją webservice z poziomu xSale (bez konieczności logowania się do klienta) co przeniesie nas trochę na inny level 🙂


OdpowiedzCytat
Łukasz Walter
(@walter)
Aktywny
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 14
 

No to już nie będę potrzebny do niczego. Czy mogę odebrać to jako "nie martw się o nic i idź z córką na basen, a my zaktualizujemy WS na serwerze u twojego klienta" ?

--
Pozdrawiam,
Łukasz Walter .... najgorszy wdrożeniowiec Comarch ERP Optima w Polsce


OdpowiedzCytat
Przemek
(@przemek)
Futuriti Admin
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 88
 

Samo się zaktualizuje, bez prośby 🙂 A dla Ciebie jest mnóstwo tematów 🙂


OdpowiedzCytat
Łukasz Walter
(@walter)
Aktywny
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 14
 

Nic się nie zmieniło. Film nadal nie pokazuje skąd pobrać nową wersję menadżera instancji. Brak jakichkolwiek linków na stronie xsale.ai brak jakichkolwiek linków na stronie online.xsale.ai . Nie jestem w stanie odnaleźć linku przesłanego wcześniej mailem. Aktualizacja xSale po aktualizacji Optimy ocena 0/10 po pierwszym kwartale.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Walter .... najgorszy wdrożeniowiec Comarch ERP Optima w Polsce


OdpowiedzCytat
Wojtek
(@wojtek)
ProductOwner xSale Moderator
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 413
Topic starter  

Nie każdy może pobrać nasz webservice 🙂 Będzie specjalna strona na partnerów, z której będziecie mogli pobrać nowe wersje ale póki co zgłaszaj potrzebę do nas a podeślemy szybko.


OdpowiedzCytat
Przem
(@przem)
Zaufany
Dołączył: 2 lata temu
Posty: 66
 

Czy coś się ruszyło w temacie czy nadal trzeba pisać na helpdesk po nową wersję connecta? Chodzi o aktualizację do wersji 2020.0.1.0540.


OdpowiedzCytat
Przem
(@przem)
Zaufany
Dołączył: 2 lata temu
Posty: 66
 

@przemek

Czy Wasz helpdesk działa w weekend? Potrzebujemy pilnie zaktualizować Webservice do wersji zgodnej z najnowszą Optimą, a z tego co widzę nadal nie udostępniacie odpowiednich plików do samodzielnego pobrania 🙁


OdpowiedzCytat
Przemek
(@przemek)
Futuriti Admin
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 88
 

@przem

Podesłałem w odpowiedzi na helpdesk, ale mocno sugeruje zaczekać do poniedziałku w razie jakichkolwiek wątpliwości - żeby uniknąć większych problemów.

Tutaj jest film z instrukcją aktualizacji jeżeli decyduje się Pan samodzielnie: https://www.youtube.com/watch?v=rIEt640orvA

Na przyszłość najlepiej wcześniej odezwać się na helpdesk przed aktualizacją. Taki temat byłby dzisiaj do 16.30 załatwiony od ręki.

Ten post był zmodyfikowany 1 rok temu przez Przemek

OdpowiedzCytat
Przem
(@przem)
Zaufany
Dołączył: 2 lata temu
Posty: 66
 

@przemek

Ponownie pojawia się zapotrzebowanie na pomoc po godzinach pracy - W tym momencie XSale nie pobiera zamówień z Allegro/Presty, nie synchronizuje nowych danych z Optimy. Telefon nie odpowiada, zgłoszenie na helpdesk bez odpowiedzi. Nawet nie wiemy, czy ktoś pracuje i tą skrzynkę po godzinach odbiera. 


OdpowiedzCytat
Przemek
(@przemek)
Futuriti Admin
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 88
 

Problem rozwiązaliśmy, przepraszam za kłopoty. Najprawdopodobniej od przyszłego "gorącego okresu", na ten szczególny czas wprowadzomy dostępność konsultantów 6-22. Na podstawie danych historycznych - wydaje nam się, że wczoraj (na pewno) lub dzisiaj (zobaczymy jutro) był szczyt, i teraz mocny spadek. Więc na ten tydzień chyba już nie ma potrzeby.


OdpowiedzCytat
Udostępnij: