Notifications
Clear all

[Przyklejony] Nowe zasady wsparcia użytkowników xSale od 1.10.2018r  


Przemek
(@przemek)
Futuriti Admin
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 88
Topic starter  

Szanowni Państwo,

aby zapewnić i utrzymać wysoką jakość wsparcia użytkowników xSale od 1 października 2018 roku wprowadzamy nowe zasady świadczenia wsparcia:

  • każdy użytkownik xSale ma możliwość zgłoszenia na helpdesk xSale błędów systemu, obsługa błędów jest całkowicie bezpłatna (zgodnie z warunkami gwarancji),
  • każdy użytkownik xSale ma możliwość otrzymania bezpłatnie pomocy od społeczności użytkowników xSale przez forum użytkowników xSale,
  • każdy użytkownik xSale ma możliwość otrzymania pomocy (udzielenia informacji o działaniu, instruktażu, zmiany konfiguracji) przez helpdesk xSale:
    • bezpłatnej w ograniczonej ilości - równej wysokości abonamentu netto za poprzedni miesiąc/100. Liczba zgłoszeń jest sumowana dla danej firmy. Wszystkie zgłoszenia w pierwszym miesiącu po uruchomieniu xSale są bezpłatne.
    • odpłatnej powyżej ww. limitu. -  zgłoszenia powyżej ww. limitu jest odpłatne w wysokości 50zł netto za zgłoszenie (temat, wątek)

W zeszłych miesiącach pracowaliśmy istotnie nad ułatwieniem pracy z xSale m.in. przez:

  • powiększenie bazy przewodników w aplikacji,
  • dodanie komunikatów tłumaczących najczęściej powstające problemy w wystawieniu aukcji (nie będące błędem systemu xSale),
  • udostępnienie forum umożliwiającego wymianę doświadczeń pomiędzy użytkownikami (dla wybranych tematów przygotowujemy przewodniki na forum),
  • udostępnienie 4 filmów instruktażowych - pracujemy nad kolejnymi.

Nie są to wszystkie zaplanowane działania, w dalszym ciągu będziemy prowadzić prace ułatwiające obsługę systemu.

Często zadawane pytania:

  1. Od kiedy obowiązują nowe zasady?
    Nowe zasady wprowadzamy od 1 października 2018 roku, ewentualne nadwyżki zgłoszeń powyżej limitu pojawią się na fakturze wystawionej na początek listopada.
  2. Czy zmiany konfiguracyjne wprowadzane przez Helpdesk w systemie również są płatne?
    Zmiana konfiguracji nie jest błędem systemu, jeżeli zmiana jest realizowana w ramach dostępnego limitu jest ona bezpłatna.
  3. Opłaty za zgłoszenia nie było w cenniku, czy to jest zgodne z obowiązującą umową?
    Zgodnie z warunkami gwarancji obsługa wszystkich błędów dalej jest bezpłatna. Nie zmieniamy zasad gwarancji.
  4. Czy aktualizacja WebService po aktualizacji oprogramowania jest odpłatna?
    Nie, aktualizacja WebService dalej jest bezpłatna zgodnie z warunkami gwarancji jest to dostosowanie do nowej wersji, dodatkowo wprowadzamy dalsze usprawnienia, aby ta czynność w ogóle nie angażowała klientów.
  5. Czy mogę negocjować cenę lub ilość bezpłatnych zgłoszeń?
    Aby odzwierciedlić już fakt, że stopień wykorzystania systemu odzwierciedla ilość tematów wprowadziliśmy dynamiczny limit uzależniony od opłaty za xSale.
  6. Proszę o przykład, ile mam zgłoszeń bezpłatnych jeżeli płacę 100zł/mc, ile jeżeli 650zł/mc?
    W obu przypadkach bezpłatna jest obsługa wszystkich błędów.
    Płacąc 100zł/mc limit zgłoszeń pozostałych na mc wynosi 1.
    Płacąc 650zł/mc limit zgłoszeń pozostałych na mc wynosi 7.
  7. Czy niewykorzystany limit przechodzi na kolejny miesiąc?
    Limit obowiązuje na każdy miesiąc osobno.
  8. Jak zostanie policzone zgłoszenie, w którym będzie wiele tematów?
    Obecnie dla przejrzystości prac rozdzielamy takie zapytania na osobne i są one często realizowane równolegle, ta zasada dalej będzie obowiązywała.
  9. Dlaczego wprowadzacie te zmiany?
    Zaobserwowaliśmy, że brak limitów powoduje narastające zwiększenie ilości zgłoszeń, w niektórych skrajnych przypadkach ilość zapytań jest całkowicie nieadekwatna do ilości zamówień obsługiwanych przez xSale i ich realizacja wpływa negatywnie na możliwość realizowania zgłoszeń od innych klientów. Wprowadzamy zasady, które pozwolą zachować balans i zapewnić wysoką jakość obsługi klientów.

Dziękujemy za korzystanie z xSale.

Ten temat był zmodyfikowany 2 lata temu 4 times przez Przemek
Ten temat był zmodyfikowany 2 lata temu przez

Cytat
qwerty
(@qwerty)
Wybitny
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 31
 

Dzień dobry,

Czy gdzieś będzie widniała informacja ile zgłoszeń pozostało do wykorzystania w ramach limitu?

Pozdrawiam


OdpowiedzCytat
Przemek
(@przemek)
Futuriti Admin
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 88
Topic starter  
Wysłany przez: qwerty

Dzień dobry,

Czy gdzieś będzie widniała informacja ile zgłoszeń pozostało do wykorzystania w ramach limitu?

Pozdrawiam

Dziękujemy za sugestię, postaramy się taką informację udostępnić w xSale, nie powinno być z tym większego problemu.


OdpowiedzCytat
Przem
(@przem)
Zaufany
Dołączył: 2 lata temu
Posty: 66
 

Panie Przemku, 

Odnosząc się do powyższego chciałbym zasugerować zbudowanie jakiegoś FAQ z prawdziwego zdarzenia. Na narzędziu XSale pracują osoby, dla których długie teksty z błędami są zupełnie nieczytelne. Każdorazowe pytanie helpdesku o co chodzi, albo jak coś zrobić mija się z celem. Brakuje naprawdę wielu podstaw począwszy od tego jak wprowadzić zamówienie ręcznie przez bardziej zawiłe tematy jak zmienić np. wzór faktury czy treść maila, dodać koleje konto Allegro itp. Baza wiedzy powinna być tu podstawą. Posiadamy mnóstwo pytań, wiele sytuacji, które zachodzą w XSale może nie są błędami, ale nie mamy bladego pojęcia jak sobie z nimi poradzić przez brak wiedzy na temat tego co robimy źle i jakie działanie wywołuje taką sytuację. Forum owszem bywa pomocne, ale nie ma tutaj odpowiedzi na każdy przypadek, nie wszystko można też tutaj opisać, bo wymaga to przykładowo załączenia screenów z logami, danymi z zamówień czy konfiguracji, które publiczne być nie powinny.

Osobiście jako klient uważam tę część XSale za jego największą wadę, myślę, że 70% naszych problemów bylibyśmy w stanie sami rozwiązać, gdybyśmy wiedzieli co XSale ma na myśli.


Patryk polubić
OdpowiedzCytat
Przemek
(@przemek)
Futuriti Admin
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 88
Topic starter  

Jesteśmy w trakcie tworzenia, 

pierwsza (skromna) wersja jest już tutaj: https://xsale.ai/pomoc/

Pozwole sobie na dniach założyć osobny wątek na forum, aby w pierwszej kolejności tworzyć takie wpisy jakie potrzebujecie.

Tam też poprosimy o uwagi do pomocy, czego zadużo, czego zamało itd. 

Zrobimy to za kilka dni, bo jeszcze chcemy dać pare rzeczy (np wyszukiwarkę) zanim to upublicznimy


OdpowiedzCytat
Udostępnij: